Omschrijving van de opdracht:
La Casa D’Oro wil als bedrijf gespecialiseerd in interieur en ambacht steeds op eigenzinnige manier haar kleurrijke stempel drukken op de internationale interieur- en bedrijvenwereld.
La Casa D’Oro is altijd op zoek naar samenwerkingen zowel op Nederlandse als op Belgische bodem.
Omdat La Casa D’Oro het ‘klant-is-koning’-principe hoog in het vaandel draagt, gaat haar voorkeur uit naar samenwerking op basis van franchising.
Als franchisegever wil La Casa D’Oro commitment geven aan haar franchisenemers: samenwerken voor hetzelfde in 1 groep.
Als franchisenemer krijgt u van La Casa D’Oro alle ondersteuning zodat voor u de ondernemingshordes minder hoog liggen, uw ondernemersdoel dichterbij komt en u zich als zelfstandige begrepen voelt binnen een groep.
Bent u dus ondernemend of overweegt u dat te worden, beschikt u over commercieel sterke elementen maar weet u ze – in deze huidige moeilijke wereld – niet om te zetten in klinkende munt of wil u graag gewoonweg ondernemen zoals het hoort ? Dan is ongetwijfeld onze samenwerking voor u de oplossing.
Droomt u van een eigen winkel of beschikt u al over een eigen bedrijf maar wil u graag een wending geven aan uw bedrijfsdoel ? Dan kunnen wij u zeker en vast op de juiste weg helpen.
Profiel:
Gezien wij als franchisegever kunnen instaan voor uw volledige ondersteuning (opstart, opleiding, reclame, bedrijfskledij, administratie,…) kan onze samenwerking alleen maar een succes worden.
Breng uw ondernemersenergie, uw zin om vooruit te gaan en uw superdrive om een verschil te willen maken mee, en wij zorgen voor de rest. Want samenwerken met ons werkt !
Jobgerelateerde competenties:
• De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, …)
• De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, … uitstallen
• Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, …)
• De producten ontvangen
• De levering met de bestelbon controleren
• Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
• De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
• De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
• Klanten adviseren en informeren over producten
• Producten verkopen
• De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
• Bestellingen plaatsen
• Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, …)
Persoonsgebonden competenties:
• Zin voor nauwkeurigheid hebben
• Commercieel zijn
• Samenwerken als hecht team
• Contactvaardig zijn
• Resultaatgerichtheid
• Zelfstandig werken
• Klantgerichtheid
• Regels en afspraken nakomen
• Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
Aanbod:
Door samen te werken in ons franchisemodel hoeft u zich als zelfstandige ondernemer enkel nog bezig te houden met wat echt telt: voor de klant zorgen.
Aangezien wij steeds groeiend zijn, beschikken wij nog best over wat werkgebieden in Vlaanderen en Nederland. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden die het beste bij u passen.
Uw voordeel: samenwerken met een exclusief bedrijf dat op unieke wijze haar bedrijf in de markt plaatst of haar eigen markt ontwikkelt.
Neem ook alvast eens een kijkje op onze website www.la-casa-doro.com
Solliciteren:
Wil u graag samen met ons kijken naar uw mogelijkheden binnen onze onderneming ? Stuur ons per mail uw c.v. en motivatiebrief naar la.casa.doro.interieur@gmail.com t.a.v. Veerle Leeuwenburg (Directie).
Na ontvangst belt Veerle Leeuwenburg u binnen 2 werkdagen vrijblijvend op voor een eerste kennismakingsgesprek.