Omschrijving van de opdracht:
Wij zijn op zoek naar een promotiefilm of films waarbij onze organisatie onder de aandacht wordt gebracht. Dit bij verkopers en kopers, producenten, handelaren, consumenten en wederverkopers. Tevens dient de bestaande lay-out te worden aangepast aan de hedendaagse eisen en professionaliteit op het gebied van uitstraling. Deze uitdaging is gebaseerd op duurzaamheid waar de drie p” Prijs, People en Planet goed naar voren komen. Het is een introductie van een platform op het gebied van duurzaamheid. Het is een totaal nieuw merk waar wij veel vertrouwen in hebben. Het concept is volledig nieuw het concept is in te zien. Een lancering moet nog plaatsvinden. Ook zal het tijdstip van de lancering moeten worden bepaald. Op dit moment maken wij gebruik van de software van Easy.Auction en is het (concept)platform te bekijken op chosthebestway.com. Door Easy Auction zijn wij dan ook gewezen op uw organisatie.
Bedrijfsprofiel
Choose the best way wil een internationale e-commercespeler in de vrijetijds-, retail- en aanpalende sector worden. Choose the best way wil de manier waarop mensen online shoppen uitdagender maken vanuit duurzaamheid. Choose the best way doet dat via haar innovatieve e-commercemerk. choosethebestway.com
Dit merk creëert nieuwe verkoopkanalen voor haar partners: topmerken uit de vrijetijds-, retail-, en aanpalende diensten en doet dit zonder winstoogmerk. Duurzaamheid is het kernbegrip waar Choose the best way voor staat.
Choose the best way gebruikt big data technologie, continu onderzoek en marketing-intelligence om consumenten het gewenste product op het gebied van duurzaamheid tegen de voor hem of haar gewenste prijs aan te bieden waarbij People, Planet, Profit, tegenwoordig People Planet Prosperity, (ook wel: de drie P’s) heel duidelijk naar voren komen.